KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne
 Rozporządzenie o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo –
 Profilaktyczna Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej
 15/19 we Wrocławiu 53-146 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes
 Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-mail: biuro@aavita.pl.
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem
 Ochrony Danych, adres e-mail: iodo@aavita.pl lub adres pocztowy podany wyżej.
 3. Pani / Pana dane osobowe (imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres mailowy,
 informacje
 o stanie zdrowia) przetwarzane będą dla celów związanych z działaniami podejmowanymi
 w zakresie przeciwdziałania pandemii koronawirusa (COVID-2019) oraz innych chorób
 zakaźnych i zagwarantowania bezpieczeństwa osób przebywających na terenie
 Administratora danych. Przetwarzanie będzie odbywało się w oparciu o następujące
 podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. d i e RODO w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r.
 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
 i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji
 kryzysowych;
 4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane jedynie podmiotom uprawnionym do ich
 otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
 5. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do
 państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; dane nie podlegają profilowaniu.
 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do czasu
 zaprzestania stosowania środków ochronnych przed koronawirusem (COVID-2019). Po
 tym okresie, jeśli przepisy nie stanowią inaczej, ankiety zostaną zniszczone.
 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
 Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli
 Zgadzam się na przetwarzanie przez AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna
 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej 15/19 we Wrocławiu 53-146 danych
 osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie
 rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.
 Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne Rozporządzenie
 o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna
 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej 15/19 we Wrocławiu 53-146
 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-
 mail: biuro@aavita.pl
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
 Danych – p. Wiolettą Ottenbreit, adres e-mail: iodo@aavita.pl
 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
 a. realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
 b. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na
 podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
 4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych,
 zgodnych z prawem celów, nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane
 są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów,
 w jakich są przetwarzane.
 5. Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie,
 przetwarzanie danych osobowych w imieniu Administratora. Dane mogą być udostępniane jedynie
 podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
 6. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa
 trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu
 określonego w pkt.3, a po tym czasie przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
 ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do
 cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli
 przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej
 cofnięciem.
 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
 iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
 10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym tzn. jest Pani/Pan
 zobowiązana/y do ich podania, a niepodanie danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy
 z Administratorem. Jeżeli przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
 jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
 przed zawarciem umowy, podanie niezbędnego i określonego zakresu danych jest konieczne. W
 pozostałych przypadkach podanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której
 dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter
 dobrowolny.
11. Administrator nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania
 danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych
 czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów
 dotyczących osobistych preferencji, zainteresowań itp.
KLAUZULA INFORMACYJNA – MONITORING
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne
 Rozporządzenie o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo –
 Profilaktyczna Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej
 15/19 we Wrocławiu 53-146 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes
 Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-mail: biuro@aavita.pl
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem
 Ochrony Danych – p. Wiolettą Ottenbreit, adres e-mail: iodo@aavita.pl.
 3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku zarejestrowanego przez monitoring
 przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie
 AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna Niepubliczny Zakład
 Opieki Zdrowotnej oraz zabezpieczenia mienia. Podstawą przetwarzania danych jest art.
 111 ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
 4. Zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące.
 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
 uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
 6. Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
 usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
 przetwarzania.
 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
 Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Przebywanie na terenie
 AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna Niepubliczny Zakład
 Opieki Zdrowotnej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na podanie danych osobowych
 w zakresie wskazanym w pkt. 3. Konsekwencją odmowy udostępnienia tych danych jest
 brak uprawnienia do przebywania na terenie AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia
 Leczniczo – Profilaktyczna Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
 9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany – kamery monitoringu
 nagrywają obraz w sposób ciągły, po upływie trzech miesięcy zapis jest automatycznie
 nadpisywany.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne Rozporządzenie
 o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna
 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej 15/19 we Wrocławiu 53-146
 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-
 mail: biuro@aavita.pl.
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
 Danych
 p. Wiolettą Ottenbreit, adres e-mail: iodo@aavita.pl
 3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
 a. realizacji innych świadczeń na podstawie udzielonej zgody,
 b. wykonaniu obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów
 c. dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
 Administratora, w tym w szczególności w celu realizacji umowy, rozpatrywania reklamacji
 oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b),
 c) i f) RODO.
4. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych,
 zgodnych z prawem celów, nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane
 są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów,
 w jakich są przetwarzane.
 5. Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie,
 przetwarzanie danych osobowych w imieniu Administratora. Dane mogą być udostępniane jedynie
 podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
 6. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
 trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
 7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy lub do czasu
 wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.
 8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
 ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do
 cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli
 przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej
 cofnięciem.
 9. Mają Państwa prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
 Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego
 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
 10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Są Państwo zobowiązani
 do ich udostępnienia. Nieudostępnienie ich wiąże się z odmową zawarcia umowy.
 11. Administrator nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania
 danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów
 dotyczących osobistych preferencji, zainteresowań itp.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne Rozporządzenie
 o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna
 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej 15/19 we Wrocławiu 53-146
 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-
 mail: biuro@aavita.pl.
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
 Danych
 p. Wiolettą Ottenbreit, adres e-mail: iodo@aavita.pl
 3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
 a. realizacji innych świadczeń na podstawie udzielonej zgody,
 b. wykonaniu obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów
 c. dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
 Administratora, w tym w szczególności w celu realizacji umowy, rozpatrywania reklamacji
 oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b),
 c) i f) RODO.
4. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych,
 zgodnych z prawem celów, nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane
 są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów,
 w jakich są przetwarzane.
 5. Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie,
 przetwarzanie danych osobowych w imieniu Administratora. Dane mogą być udostępniane jedynie
 podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
 6. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
 trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
 7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy lub do czasu
 wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.
 8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
 ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do
 cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli
 przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej
 cofnięciem.
 9. Mają Państwa prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
 Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego
 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
 10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Są Państwo zobowiązani
 do ich udostępnienia. Nieudostępnienie ich wiąże się z odmową zawarcia umowy.
 11. Administrator nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania
 danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów
 dotyczących osobistych preferencji, zainteresowań itp.
Umów się na konsultacje ze specjalistą
Umów się na konsultacje ze specjalistą
wypełnij formularz kontaktowy
Medycyna Pracy
medycynapracy@aavita.pl
rejestracja@aavita.pl
rejestracja@aavita.pl
badania diagnostyczne
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PACJENTA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Ogólne Rozporządzenie
 o Ochronie Danych osobowych – RODO) informujemy, że:
 1. Administratorem danych jest AAVITA Sp. z o.o. Lekarska Przychodnia Leczniczo – Profilaktyczna
 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Racławickiej 15/19 we Wrocławiu 53-146
 (dalej „Administrator”), którego przedstawicielem jest Prezes Zarządu, tel.:  71 799 46 41, adres e-
 mail: biuro@aavita.pl
 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
 Danych– p. Wiolettą Ottenbreit, adres e-mail: iodo@aavita.pl
 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu ochrony zdrowia, w związku
 z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, do celów profilaktyki zdrowotnej, bądź w innych celach, na
 które Pani/Pan wyrazi zgodę, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych,
 zgodnych z prawem celów nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane
 są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów, w
 jakich są przetwarzane. W ramach prowadzonej działalności leczniczej, Administrator przetwarza
 dane osobowe dotyczące stanu zdrowia w celach i zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami
 prawa, ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
 5. Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie,
 przetwarzanie danych osobowych w imieniu Administratora. Dane mogą być udostępniane jedynie
 podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
 6. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa
 trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w szczególnych przepisach
 prawa.
 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
 ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do
 cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli
 przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej
 cofnięciem.
 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
 iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
 10. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z mocy przepisu prawa tj. ustawy
 o działalności leczniczej i ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a brak podania
 danych osobowych będzie skutkował możliwością odstąpienia od udzielenia świadczeń, chyba, że
 inne przepisy stanowią inaczej.
 11. Administrator nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania
 danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych
 czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów
 dotyczących osobistych preferencji, zainteresowań itp.
Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej będą przetwarzane zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1
 ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, tj. przez okres 20 lat, licząc od
 końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
  dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia,
 która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym
 nastąpił zgon,
  dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej
 składników, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego,
 w którym dokonano ostatniego wpisu,
  zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które będą
 przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano
 zdjęcie,
  skierowań na badania lub zleceń lekarza, które będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od
 końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem
 skierowania lub zlecenia lekarza, a przypadkach, gdy świadczenie nie zostało udzielone z powodu
 niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie –  przez okres 2 lat, chyba że pacjent odebrał
 skierowanie,
  dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która będzie
 przechowywana przez okres 22 lat.
 Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej Medycyny Pracy, będą przetwarzane zgodnie
 z wymogami §12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji
 medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych
 dokumentów tj. :
  okres przechowywania dokumentacji medycznej służby medycyny pracy wynosi 20 lat, licząc od
 końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, a w odniesieniu do
 pracowników zawodowo narażonych na czynniki rakotwórcze, mutagenne oraz biologiczne 3 lub 4
 grupy zagrożenia, które mogą być przyczyną choroby, o której mowa w przepisach wydawanych na
 podstawie art. 222 §3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – 40 lat po ustaniu
 narażenia.
  w państwowych i samorządowych jednostkach służby medycyny pracy, po upływie okresów, o
 których mowa w ust. 1, do postępowania z dokumentacją medyczną służby medycyny pracy,
 będącą materiałem archiwalnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
 narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, stosuje się przepisy wydane na podstawie art. 5 ust.
 2 i 2b tej ustawy.
ODO
Konsultacje medyczne
Poznaj naszą ofertę
CZWARTEK
ŚRODA
WTOREK
7:30 - 18:00
7:30 - 18:00
7:30 - 18:00
7:30 - 18:00
7:30 - 18:00
rejestracja@aavita.pl
+ 48 71 361 80 28
52-326 Wrocław
ul. Czekoladowa 49 a
AAVITA Sp z o.o.
PONIEDZIAŁEK
GODZINY OTWARCIA
NA SKRÓTY
Copyright 2025, AAVITA Sp. z o.o.
PIĄTEK
Dołącz do kawałka naszego świata i otrzymuj ciekawe informacje o nowościach i ważnych informacjach. Bądź z nami w kontakcie, aby nic ważnego Cię nie ominęło.
ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER